خانه > انفورماتیک > کلامی کوتاه…

کلامی کوتاه…

یتااهو

درود،

امروزه اینترنت و کامپیوتر بخشی از زندگی روزمره هر انسانی شده است و کمتر کسی یافت می شود که از اینترنت و فواید آن بی خبر باشد.

تارنمای فرهنگی یتااهو به عنوان نخستین تارنمای فرهنگی زرتشتیان با هدف آگاهی جهانیان از دین پاک زرتشتی و فرهنگ کهن و غنی ایران زمین، همواره کوشش داشته تا در مسیر پیشرفت و همگام با فن آوری های روز دنیا رو به جلو حرکت کند. در همین راستا تصمیم گرفته شد تا نسبت به نوسازی و بازسازی تارنمای یتااهو اقدامات لازم صورت گیرد و اینجانب افتخار آن را داشتم تا این مسئولیت را به عهده گیرم؛ بدیهی است که در انجام هر پروژه ای مشکلات و نکات مبهم ریزی وجود دارد که گاهی اتمام کار را دست نیافتنی می سازد، اما امروز با خواست و یاری اهورامزدا تارنمای جدید یتااهو آماده بهره برداری می باشد.

شایسته میدانم از دوستانم در گروه یتااهو سپاسگزاری کنم که این فرصت را در اختیارم قرار دادند و با دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، مرا در این مسیر نه چندان آسان همراهی کردند.

بدرود…


بازدید نوشته: 7,046 بار
گروه ها:انفورماتیک
  1. اسفنديار خسروياني
    13 مارس 2010 در 19:21 | #1

    اردشیر جان درود فراوان به تو . تارنمای وزین و خوبی رو از نو آفریدی . درود بر تمامی دوستانی که در تارنمای یتااهو تلاش می‌نمایند و در آفریدن این تارنما نقش داشته و دارند . پیامکت رو الان گرفتم . خیلی خوشحال شدم که تارنما به این سرعت و کیفیت بالا اومد . پیروز باشید

  2. 13 مارس 2010 در 18:45 | #2

    درود به همتی که داشتی

  3. پدرام اخترخاوري
    23 مارس 2010 در 17:49 | #3

    درود و خسته نباشید به شما…
    بسیار خوشحالم که سایت جدید یتااهو با تغییرات بسیار چشم گیر راه اندازی شد. به امید پیروزی و سربلندی برای دوباره نو شدن این سایت کهن.