- یتااهو – تارنمای فرهنگی زرتشتیان ایران - https://www.yataahoo.com -

برگشتیم!!

[1]

بعد از حدود دو هفته که تارنمای(سایت) یتااهو به علت تعمیرات برای کاربران گرامی غیرقابل دسترسی بود، امروز تعمیرات به آخر خط رسید و یتااهو آماده استفاده مجدد شد.

حتما می پرسید تو این دو هفته و خرده ای چه خبر؟!

از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۸۸ که تارنمای یتااهو با طرح و سیستم جدید آماده کار شد، با بررسی روزانه عملکرد تارنما و جمع آوری نظرات و پیشنهادات کاربران، لیستی از تغییرات و تعمیرات، در راستای بهبود عملکرد تارنمای یتااهو آماده شد که امید است به خوبی اجرا شده باشند.

از موارد قابل ذکر می توان اشاره کرد به:

– بهینه سازی نوارکناری تارنما در استفاده از فضا(چیدمان بخش های گوناگون به صورت پنجره های زبانه دار و جمع شو) که شایسته می دانم از جناب آقای Newton Horta [2] به شوند کمک و پشتیبانی ارزشمند ایشان در این زمینه، نهایت سپاسگزاری را داشته باشم:

A Special Gratitude to Mr.Newton Horta for His Valuable and Immense Help [3] 

افزودن بخش “از میان تارنماهای زرتشتیان” در بالای برگه نخست تارنمای یتااهو که هر روز با گزیده ای از عنوان نوشته های گوناگون تارنماهای زرتشتیان از خبری گرفته تا فرهنگی و انجمن ها و… به روز می شود و شما با سر زدن به تارنمای یتااهو می توانید به واپسین نوشته های نه تنها یتااهو بلکه سایر تارنماهای زرتشتیان نیز دست یابید.

افزودن بخش “نویسنده یتااهو باشید!” که با استفاده از این بخش می توانید نوشته های خود را برای یتااهو بفرستید که پس از بررسی و تایید، نوشته شما با نام خودتان در تارنمای یتااهو قرار خواهد گرفت.

– افزودن دکمه های اشتراک گذاری در پایین هر نوشته برای به اشتراک گذاری نوشته های یتااهو در تارنماهای اجتماعی چون: فیس بوک، توییتر، دیگ، دلیشس و…

– بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجو (SEO)

– بهینه سازی سرعت بارگذاری تارنما

– شناسایی و رفع مشکلات ریز و درشت امنیتی

و …

ناگفته نماند، یکی از مواردی که باعث طولانی شدن این غیبت شد، جابجایی سرور میزبان یتااهو بود که با مشکل فنی از سمت شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی روبرو شد! ولی خوشبختانه رفع مشکل شد.

 

با سپاس از صبر و تحمل شما کاربر گرامی، در صورت داشتن پیشنهاد یا انتقاد در قسمت دیدگاه های این نوشته، نظر خود را با ما در میان گذارید.

به اشتراک بگذارید...